Ensamheten är ett trevligt ställe att besöka, men ett dåligt ställe att stanna på.

2011-11-09 / 19:46:49




Sitter i soffan och småäter lite godis (A)

Fick ngt dampryck förrut o dammsugade hela lägenheten oxå
har jag lagt i tvätten i maskinerna så är värd sött nu :D


Kolla här så förstår ni att jag blev happy när jag öppnade postfacket förrut :D
Wiiiiiiiiie,




Innehållet va julklappar, navelpiercing och ny hårförlängning :D
WoopWoop !!




Lovade ju även att lägga ut kort på hur mitt vardagsrum såg ut med de nya
möblerna också, så här kommer ett liten bild på det ;P






Så nu äre bara ni kommer o slår ner era arslen ;)



Nu ska jag springa ner till tvättstugan igen!!
Byyye ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!