....zzZzz....

2011-11-10 / 10:21:14




Är såååååååå trött.
Vill bara hem till min skönaste säng o sova tills jag vaknar av mig själv och inte
ngn dum mobil som ligger på golvet o plingar.
Undrar verkligen hur jag sov inatt så den hamnade där?!

Upp kom jag ju iaf efter många vrid o vänd.

Testade även min nya hårförlängning idag, men såklart visade det sig att
den va alldeles för gul för mitt hår :/
Ändå köpte jag den ljusaste?!
Så bara att leta ny då och hoppas på att det finns ngn som passar mitt hår.
Förstår inte hur mitt hår kan ha blivit så ljust egentligen, för jag färgar
bara utväxten när jag väl färgar :S
Menmen..



Idag när jag kommer hem ska jag försöka ta det lugnt,
och lägga mig tidigt.
Kommer va upptagen fred,lör,sön kanske måndag?!
Så ska bli skönt o få vila av sej lite.

Och förresten så blir det faktiskt en vit helg :)
Skööönt, inte haft det på ett halv år kanske?!
Sjukt!

Alla ni som ligger hemma o sover nu, ta en liten powernap till mig med :)


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!