please, just cut it out

2011-11-09 / 16:27:48



Ojojoj, då har Sofie varit dum och tänkt efter hon har planerat.
Ahja gjort e gjort.

Saknar min töös så mycket, känns som vi aldrig ses nu när hon
är på praktik.
Bara på våra karatelektioner. Men i helgen tror jag inte det kommer bli ngn :/
Har planerat in saker redan.

Men man kanske hinner se henne en sväng nån dag ;D
WoopWoop.



Om en halvtimme drar jag mig hemåt och ska röjja iordning lägenheten som står
upp och ner sen blir det tvätta hela kvällen, sååå kul, nooot!
Blev ändrade planer på dagen också så inget besök idag,
men kanske en annan dag ;)


Never regret something that once made you smile

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!