ännu en dag....

2011-08-19 / 13:59:23
Orkade mig upp till jobbet idag iaf, kändes faktiskt skönt att komma ut från bubblan imorse. Men nu orkar jag mig skarpt! Hostan vägrar att ge sig och maten vill inte stanna kvar i magen :/ Men antingen blir det att försöka hålla sig på topp till klockan fem eller få pusta ut och åka hem. Uuuuh va less jag är på det här. PLUS att ja glömde medicinen hemma, blää !!! Ingenting går som jag vill.

Sa till chefen att ja nog inte orkade med till Humletorp imorn, men jodå de skulle ja visst med på :P Så det blir upp på fötterna imorgon och åka med. Det låt faktiskt som massa kul vi skulle göra :D Så jag hoppas jag håller mig någolunda pigg både innan och efter :)


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!