Dagen...

2011-08-29 / 15:17:00



Sitter och funderar på vad man ska ta o göra idag.
Känner mig sjuuuukt sliten så ska iaf ta en PW när
jag kommer hem det är redan bestämt :)
Kanske skulle ta o fortsätta färga underhåret mörkare
och dola lite :p Vore ju inga fel om jag får orken med mig
så att säga.


Sitter även och funderar på om jag ska börja söka
seriöst lägenhet i Karlstad också. Inte bara titta
och mejla in lite då och då utan verkligen lägga ner sig.
Visst, jag vet att ja kommer få en rätt snabbt med
de kontakter jag har, men ändå :P Har ju tre
månaders uppsägningstid på min pärla nu.
Bara tänker på va skönt o flytta från röthålet och skitsnacket,
skriva sig på mammas adress igen så vet ingen vart man
bor längre, inga stalkers ingenting :D Uuuh va gött :D

Menmen, får se vart allt leder, behöver först o främst tänka
på annat ett tag tror jag! Eller kanske sluta tänka på annat?!
Ääh ja vet inte..



 
» Keep on working «

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!