....

2011-08-17 / 20:14:08

Va trött jag är på det här nu. Ska jag någonsin bli frisk !? Va hemma från jobbet idag, och det är jag glad över. Direkt jag åt imorse så ville de upp lika fort. Så nu får det bli hemmamys framför tv,n några dagar och hoppas på att man piggnar till lite.

Kollar på min älsklingsfilm Bulesque nu :) Bara ÄLSKAR den filmen! Det tråkigaste är väll att den väcker massa minnen bara :/ så halva filmen sitter man här o snyftar.

Jag undrar förresten när alla mina snurrande tankar ska försvinna. Jag är så trött på allt! Ingenting är positivt längre. Bara massa snurr hit o dit och idioter överallt!

Jag saknar tider :'/

Vill inte tänka, vill inte att det ska finnas ett förflutet, vill leva i nuet men viljan är inte stark nog att följa mina drömmar!

/perssonsofie
Kommentarer!
johanna säger:

Men hjärtat inte va ledsen!



Tänk på kusten! :) <3

Kommenterat - 2011-08-17 / 21:28:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!