gårdagen ...

2011-08-31 / 08:35:00



Blev inge mer inlägg igår tyvärr. Datorn fick för lite tid hemma, kanske va lika bra ;)
Iaf så slutade jag fem och då blev det att åka direkt till syrrans butik och prata lite med henne.
Efter det så följde jag med henne och Adam upp till mamma.
Frågae snällt med puppy-eyes om jag fick låna bilen, och såklart fick jag det :D

Johanna och Emma hade åkt på auktion och kände att ja kunde åka dit och kika
lite jag med. Men va bara massa skit tyckte jag.
Köpte en jättesöt grej till mamma som hon kan sätta ute i trädgården bara :D
(Kort kommer senare)

Åkte hem en sväng efter auktion och sedan ner till mammi igen och lämna
tillbaka bilen. Och gissa om hon va glad över det ja hade köpt till henne ;)
Alltid lika kul att köpa saker till folk :D Me loooove it!!!

Resten av kvällen fick spenderas i hem ljuva hem, med kuligt sällskap!

Dusch och sängen fick avsluta min dag..


Jag har börjat tänka efter så himla mycket.
Som när jag satt på auktioen igår. Jag minns när jag och Johanna va torskar
på det. Vi va verkligen där varje tisdag jag minns.
Och varje gång väntade jag tills klockan skulle bli sju. Det va verkligen dagens
höjdpunkt.
Igår när jag satt där, det kändes som det var 'då'. Att mobilen skulle ringa och
jag skulle få höra dn röst. *Suck*
Ahja, tider va tider ...
Men som både jag och Johannas magkänslor säger, det känns som det inte är över än!
Tiden får bevisa.

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!