godmorgon ....

2011-08-30 / 10:20:26




Kollade två gånger igårkväll om jag ställde klockan och det vet jag att ja gjorde.
Men ändå så försov ja mig, lyckades tydligen stänga av alarmet i sömnen.
Typiskt mig.
Men nu sitter man på jobbet iaf.

Igår fick det bli slappdag. Enda som hände va nog bara att ja va o hälsa på syrran
o Adam hos mamma som hade med Laban, och sen stog o pratade med My, Sara
och Putte en sväng. Stackars deras öron, haha.. Men så går de om man inte
pratat med mig på lääänge :D Har sånt händelserikt liv ;)
Resten av kvällen blev bara lugn och mys!
Idag blir det att jobba till fem som vanligt. Sedan hem och umgås med ..... ja, ngn
Ska bli kul att prata lite med såna man knappt träffar längre :)

Nej nu ska jag fortsätta jobba, men föööörst! Beställa hårförlängning :D










LABAN :D

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!