Några rader

2011-08-23 / 15:10:56

Känner att jag är väldigt seg på att uppdatera här, men jag har varit så -----
trött också har det hänt en massa konstiga saker.

Men nu kommer det iaf ngra rader för att hålla er uppdaterade :)

Sitter på jobbet som vanligt, har gjort allt jag ska göra och nu sitter jag typ
bara och väntar på att jag ska få sluta :/ ca. 2 timmar kvar!
Åka hem lägga sig framför tv,n och bara ta de lugnt vore. Komma i säng lite tidigare
än vanligt kanske man skulle försöka med också. Fast inatt fick ja sova någolunda
länge, tills en viss människa ringde och väckte mig. Men lyckades faktiskt
somna om tills ja väcktes 10 min innan ja skulle upp :)

♥ Endurance is one of the most difficult disciplines,
but it is to the one who endures that the final victory comes ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!