Helgen

2011-08-28 / 19:06:27

Sitter hemma med Johanna nu, har nyss färgat utväxten på varandra så nu är
vi så gott som blonda igen ;) niiiice! Ska försöka ta o färga mitt underhår
ngn dag under nästa vecka också så jag kan sätta i ny hårförlängning :D Gillas!

Iaf, helgen har varit rätt lugn. Sköönt! Äter fortfarande antibiotika så....

Fredag: Sjukskriven så sov ut riktigt länge. Grejade iordning lite hemma sen på kvällen
åkte jag in till stan till Johanna, Emma och Elli en sväng och därefter till Sandra som
jag inte träffar på år och dar. Och LOVAR att snart åka in till tösa igen! Har så
mycket skit att snacka om :D
Kom hem runt halv ett och som vanligt när det är helg så kunde jag inte sova. Så
fick bli musik, tv och dator.
Allt slutade med att vissa folk bara är heeeelt sjuka! Jag fattar inte vad de håller på med.
Är det ett test lr bara ren j*vla svartsjuka?! Ahja, kul att vara i folks centrum :D
Men ingen går ngnstans utan skit tillbaka. Det ska bli riktigt kuligt !
Lördag: Somnade väll runt 8.00 och sov till 12.00 ungefär. Väntade på att min tös Johanna
skulle komma. Låg i sängen tills ja hörde hennes bil stannade utanför ;)
Ja, va gjorde vi då?! Hmm, Pratade skit, och försökte planera kvällen lite.
Gjorde oss iordning och jag drack lite. Sen blev det att åka ner till Henrik och träffa lite folk.
Blev inte så väldigt långvariga där.
Efter vi hade skjutsat lite folk så tog vi oss en runda som vanligt för att veta vad man ska tro.
Folk skulle bara veta va bäst vi är på en sak ;) Men shyyyy , visst johanna ? ;) Hehe!
Sängen fick bli kvällens anslut, riiiiktigt skönt !!
Söndag: Johanna väckte mig vid tre av att vi skulle gå till Ica och köpa hårfärg. Så fick
bli att sätta på sig kläderna och hasa sig bort och köpa det.
Så nu sitter jag som sagt här i soffan med nyfärgat hår :D Rikigt skönt!
Johanna håller på att packa ihop sina saker och ska åka in till stan igen :/ :)
Men telefon finns till hands 24/7 när de gäller oss, så det går det ingen nåd om :p

Ska försöka städa lägenheten snart när orken kommer tillbaka och ikväll blir det nog bara
massa film myyys :D Kanske smiter in ett inlägg till innan jag somnar :)

/perssonsofie
Kommentarer!
johanna säger:

Vi är bäst!!! Ingen kan ta den grejen ifrån oss! Shyyyyy ;)

Kommenterat - 2011-08-29 / 00:19:45
URL - http://everymoveismagic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!