Ojdå...

2011-08-16 / 10:40:22

Inte varit inne o bloggat på över fyra månader :s woooops !
Menmen, kanske kan komma igen med det ..

Sitter på jobbet nu, det är sjuuuukt lugnt så tänkte att ja kunde uppdatera lite. Ska bara jobba till lunch idag, ska iväg till tandläkaren och vårdcentralen sen.
Har varit sjuk i över en vecka och har varit på den där förbannade vårdcentralen tre gånger redan utan att dom sett nått fel. Så idag hoppas jag att ja får en kur mot min förkyldning och hosta innan de tar knäcken på mig.

Just nu är jag inne i ngn depp period. Vet inte va de är för ngt, lr jo kanske. Eller?!.. Men det är som det är.  Jag har börjat tänka så mycket. På då och nu. Allt känns så förändrat. Allt är nog förändrat också. På ett sätt är det kanoners, men ändå ..... Jag tycker inte om för mycket förändringar.
Jag saknar en massa folk! Folk som jag aldrig mer kommer träffa.. Folk som jag inte kan träffa.. Orden tar bara slut .... *suck* Det är så mycket i min skalle som bara snurrar runt. Vet inte hur ja ska lösa allt.
Tiden löser alla bekymmer??!

Uppdaterar mer senare.


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!