suck o pust

2011-08-16 / 19:54:34
Sitter i soffan nu helt utslagen. Håller på o tvättar tråkig tvätt också.

Jobbade till lunch, åkte hem o tog en powernap sen blev de iväg till tandläkaren. Trodde jag bara skulle kolla på min visdomstand men icke sa nicke! Först fick jag en spruta i munn och sen sa han att jag skulle gå ut till receptionen och boka tid för att dra ut de två som vuxit upp. Fyyyy !! Menmen, lika bra så slipper man denna smärta ngt mer sen.

Efter det besöket gick ja iaf till vårdcentralen, fick ngn snuskdoktor, på tal om ingenting. Men fick ta prover och efter en timmes väntan fick ja reda på att ja hade halsfluss. Guuud va kul detta är! Antibiotika i 10 dagar :/ Sämsta dagen på läänge.

Tror jag har någon depp period nu, känner mig helt mör i hela kroppen orkar inte göra någonting har ingen matlust ingenting! Bläää ..

Får nog bli sängen direkt när tvätten är klar och hoppas på att man vaknar upp lite piggare imorgon.


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!