Tankar

2011-08-28 / 21:46:44

Allt är så långt borta, men ändå så nära
Allt trodde jag skulle bli som i drömmen
Men som vanligt slår mina drömmar aldrig in
Sorgens ord är alltid vid min sida
Jag orkar inte,
Jag är stark, det vet jag
Men ibland viker sig mina fötter och jag klarar inge mer
Jag försöker bättra mig och hoppas att jag en vacker dag är stolt över att vara den jag är
Men vart finns orken att kämpa?
Jag har kämpat i hela mitt liv, men kommer aldrig framåt
Jag vill inte svika mig själv men botten är snart nådd !

♥ What are words if you really don't mean them when you say them..?! ♥



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!