29/3

2011-03-29 / 09:24:35
Godmorgon alla!
Urk, vilket väder de va ute idag. Skulle skynda mig ner till bussen imorse och när jag kommer ut så är det klart att de snöar. Det har ju varit helt underbart i helgen ju. Suck och stön!!!

Min helg har varit lugn och skön.
Fredag: Jobbade till fem, fick ta bussen in till stan sedan buss till Grums. Gick av så jag kunde gå till godingen direkt :) Vad gjorde vi sen tro?! Vi åkte och handlade tror jag, sen åkte vi till mamma och gav katterna mat och hem igen. På kväleln skulle jag promt se körslaget, men såklart somnade jag! Blir så trött på mig själv. Men utvilad blev jag iaf :) Kvällen blev inte så mycket längre än så.
Lördag: Vaknade av att klockan ringde vid halv elva. Skulle iväg och va i Kil strax efter tolv. Gick rätt fort där. Sen fick det bli ett ryck med dammsugaren när jag kom hem till gos igen. Beställde sallad efter de och sen skjutsade jag Johanna in till stan eftersom hon hade glömt sina bilnycklar där :p Resten av kvällen spenderades med mitt hjärta och likaså hela söndagen :)

Helskön helg med massa vila :) Det var behövligt. Känner att jag gärna skulle vilja ha helg igen. Men 4 arbetsdagar kvar innan jag får njuta av den!

Ha en bra dag allihop!


                      

Måste tillägga att min goding har namnsdag idag oxå, så grattis på han <3
/perssonsofie
Kommentarer!
ttherese(: säger:

Svar:

Tack :)



jodå tack, det är bra!

Vad hittar du på då? :)

kram!

Kommenterat - 2011-03-29 / 20:18:51
URL - http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!