Helgen

2011-03-21 / 09:16:59
Nu är det måndag igen!!!
Hade hellre haft fem dagars ledigt och två dagars jobb.

Helgen har iaf varit rätt lugn. I fredagskväll var jag hos en kompis i stan, vi satt och pratade och kolla film/tv tills jag åkte hem vid halv tre/tre.
Lördagen fick tillbringas med pojken. Vi åkte och köpte så vi kunde göra räk/kräft sallad, kollade på Körslaget, eller jag gjorde iaf :P och drack lite vin. Pigg som jag var somnade jag på soffan, men vaknade tillslut av att han satte på musik så jag skulle vakna ^^, Och det gjorde jag ju såklart.. Men det blev inte så mycket gjort när jag vaknade ändå, ut och gå en sväng sen gå och lägga sig :D
Söndagen fick bli mer än lugn. Vaknade av ett telefonsamtal, kunde inte somna om. Eller ja, klockan va runt ett så de fick bli att gå upp. Käkade lite frukost sen vila! På kvällen gick vi och köpte godis och hyrde två filmer. Minns inte va dom hette, men de dög iaf :D (Den sista såg jag kanske 20 min på :P) Och när de två va slut blev det sängen och sova.

Lugn och skön helg, det va behövligt känner jag :)

                               
/perssonsofie
Kommentarer!
Angel säger:

Åh tusen tack! vad roligt att du tycker du )Du är så välkommen att fortsätta läsa den :)Läser gärna din med:)

Kommenterat - 2011-03-21 / 14:32:13
URL - http://autumgirl.blogg.se/
mikaela säger:

du har en jätte fin blogg du med.

kramar :)

Kommenterat - 2011-03-21 / 20:26:41
URL - http://svaahnen.blogg.se/
hanna sörensen säger:

hej! gud vad kul att du tycker det! glad jag blir av att höra sånna kommentarer!, din blogg är också super fin! mvh hanna sörensen :)

Kommenterat - 2011-03-21 / 20:34:13
URL - http://hhannasorensen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!