Igång igen...

2011-03-17 / 10:20:43

Ja, nu kanske man kan komma igång med bloggandet igen, och
hoppas på att det går bättre än alla andra gånger där jag uppdaterade
en gång i månaden kanske :p

I alla fall,
Sitter på jobbet nu (Koneo, jobbar som receptionist), rätt lugnt, finns inte så mycket att göra  och han som hjälper mig är ledig idag så det är väldans tur att de är lugnt :D

Idag känns som en hopplös dag utan ngra förväntningar!
Fast kanske ska ringa på en lägenhet sen, får se hur det blir, så säger kanske!

Ingenting verkar bli som jag tänkt mig ändå numera.

Jag vill att det ska bli heeeeelg! Nu!!! Har ingenting planerat, men får hoppas att det händer någonting spännande (A)

Menmen, jobba lite nu kanske....suck....

/perssonsofie
Kommentarer!
Interiörboden säger:

Ahh, jobba på nu syrran ;)

Kommenterat - 2011-03-17 / 10:41:17
URL - http://www.sandrashem.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!