känslor

2011-03-31 / 15:42:08

Måste bara skriva av mig....

Ingen vet vilken relation vi hade. Den va speciell på ngt sätt, eller hur? Det va lixom annorlunda att se dig eller att prata med dig. Vi hade ändå inte bra kontakt på det viset. Men jag vet att jag kunde prata med dig om allt. När vi sågs, att låtsas som ingenting. Det va svårt, men det gick! Det var verkligen något speciellt. Din blick, glömmer den aldrig! Det va alltid lite 'snegel' åt varandras håll.
Jag minns speciellt en kväll. Du vet vilken jag menar! Glömmer aldrig!!! Hehe, jag minns hur vi fick blickar av en speciell person, både du och jag skrattade.
Jag skulle kunna skriva en hel bok om dessa känslor. Men ingen skulle någonsin förstå.
Jag fick iaf prata med dig och se dig en sista gång, hoppas vi ses igen <3

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!