Onsdag

2011-03-23 / 13:17:34
Yes, nu är man tillbaka efter lunch då.
Tog kanske en kvart för mig att fatta hur tusan man skulle starta pappas bil, men tillslut fattade jag att man skulle visst hålla in bromsen. Ärthjärnan Sofie! Men tillslut kom jag både ifrån och till jobbet igen :)

Igår umgicks jag med min pingla Johanna :D Auktion fick det bli en sväng, sedan åkte vi in till stan och hämtade Jacob och Jim som hade fått för sig att de skulle på hockey en timme innan den böjade :p Jag kom i säng typ vid tolv, men somnade inte förän vid ett. Så idag kan jag lova att jag är mer än död. Skulle kunna somna på pricken här nu.
Så idag får det bli mer än bara lugnt, och försöka komma i säng tidigt.
/perssonsofie
Kommentarer!
Olegabrielle säger:

Great .Now i can say thank you!

Kommenterat - 2011-11-02 / 10:40:24
URL - http://olegabrielle.blogmedics.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!