usch o fy...

2011-03-18 / 08:48:38

Idag va de ju verkligen inte kul att gå upp :/ Bara vräker ner snö, och jag som skulle åka buss ända till jobbet också. Usch!!! Men nu sitter jag iaf här och väntar på att klockan ska bli fem så jag kan få åka hem :D

Igår träffade jag Sandra som jag inte träffar alls mycket längre :/ Det är rätt kul för hon har en sån hund som 'jag' har också, en Dogo Canario. Gör fin, plus en lite mindre sprätt :D Helt underbara hundar. Vi satt iaf och hade världens diskussion om ett ämne hela kvällen :D Haha, det är så komiskt allting! Det va kul o träffa tösa iaf, och hoppas inte det dröjer länge innan vi ses igen.


Vill ha sommar, sommar, sommar!!!!

Akilles och Casper! (Killens hundar)

/perssonsofie
Kommentarer!
cecilia alf säger:

SV: Hejhej!

tack så mkt, skit skoj att höra verkligen! :)

o nu har jag även spanat in din blogg lite ;)



MVH

cecilia

Kommenterat - 2011-03-18 / 13:01:50
URL - http://aufen.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!