moooorning

2011-11-08 / 08:53:34




Trött som en gnuu är jag!
Ändå gjorde jag inte ett skit igår förrutom o ligga på soffan o halv vila hela kvällen.
Mr. ding skulle kommit o pratat lite men blev ändrade planer så tar det en annan dag.

Känns som det var år o dagar sen jag åkte buss på morgonen för o ta mig
till Vålberg.
Tror jag åkte en dag förra veckan kanske, annars har jag tagot bilen själv eftersom
jag får sova längre då, men måste utnyttja busskortet också.


Idag känner jag bara för o gräva ner mig när jag kommer hem.
Är slut i kroppen, ont överallt o allmänt sliten.
Fattar inte va felet är. Menmen!

Saknar min tös också, hennes dumma täckning gör så vi inte
kan prata lika mycket i telefon när hon är iväg på praktik :/ Men imorgon kväll
kommer hon iaf hem till Karlstad igen :D


Påväg in till jobbet i bilen med pappa så frågade han om jag o syrran ville
med på bio till helgen, TinTin tror jag :)
Så tror jag ska ta en vit helg denna vecka och bara va ^^ Ingen krog o alkohol.
Men det spörs om jag fixar det!


Ta en värktablett och fortsätta jobba kanske?!
Yesbox!

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!