all these words I don't just say

2011-10-24 / 13:49:15



Om sådär 15 minuter ska jag röra på mej
och åka hemöver till Grums, om inte pappa kommer tillbaka
till jobbet innan dess.
Ska ju som sagt till läkaren på återbesök,
håller tummarna på att det inte blir ngt krångel lr så :)

Varit rätt lugnt på jobbet annars,
lite pappersarbete, telefonsamtal oså :)

Har även kollat mer på bil, pappa sa imorse att
han hade hittat en bra (Y)
Så när jag skulle leta upp den imorse så va den såklart inte kvar.
Känns som jag aldrig kommer köpa mig en.
Tror ja e lite lik pappa på den fronten att jag e kräsen med bil.
Men jag har klarat mig sen 31 januari,
så jag klarar mig nog ett tag till ;)

Njee, jobb de sista minutrarna sen sätta sig på buss....




/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!