denna smärta...

2011-10-31 / 19:24:12



Sitter äntligen hemma nu efter en lång dag :)
Jobbade till halv två ungefär sen blev det åka direkt till tandläkaren.

Har aldrig haft så ont i hela mitt liv som jag har nu efter
besöket där..
Aldrig mer dra ut en visdomstand, tråkigt nog måste jag :(

Vet inte hur ja ska kunna sova lr ngt inatt..
Massa verktabletter iaf!!!
Fick även sy och går runt med bomull i munnen så inte nog med
att jag redan ser ut som en köttbulle så ser ja ut som en hamster nu!!!
Blääää!!

Åkte in till stan efter tandläkaren iaf och hämtade lite saker :)
En fåtölj och ett bord med 2 stolar :D
Blev faktiskt skit snyggt i vardagsrummet.
Tar kort imorgon :)
Kolsvart här inne nu :P

Va förbi Sandra en sväng också efter vi hade hämtat det.
Shyst du e gumman som säger att ja e hamster ;) ♥


Får se va som händer ikv.
Lugnt blir det nog iaf :)
Har ont ont ont!!!


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!