:)

2011-10-20 / 16:14:28



Ser ni??
En smile gubbe, och vet ni vem som fick mig att göra den?
Gissa.......
Min töööös!!

Hon kom hit o drack massa choklad på jobbet,
och pratade problem. Som vi alltid gör (A)
Johanna vet nog mer om mig än vad jag själv vet snart tror jag :P haha!!

Jaja, nu fick ni iaf ett lite gladare blogginlägg
fastän jag skrev tidigare att de inte skulle bli ngt mer.

Slutar om 45 minuter. Ska bli så skönt
att slänga av sej dessa tighta jeans o sätta på sig mjukisar ist :) myyyys!!!

Hörs imorn !



Btw! Utgång lr inte i helgen?! ;)



/perssonsofie
Kommentarer!
johanna säger:

Goooding!

Kommenterat - 2011-10-21 / 18:26:28
URL - http://everymoveismagic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!