gårdagen

2011-10-29 / 12:49:35



Godmorgon, pigga idag?
Det är iaf inte jag !!

Det här va min gårdag iaf:

Slutade fem, åkte in till stan och mötte upp alla kollegor på Via Appia.
Där fick knäppte vi den första kalla för kvällen :)
Efter ett litet tag gick vi över gatan till Hugos herr.
Där bjudde de på alkohol, plus att alla fick välja ut en vinterjacka var :)
Lite svårt för mig då som är enda tjejen på företaget ;) Men sjukt snygga kläder hade de iaf ^^,

När vi var klara där så gick vi vidare till Pitchers.
Där blev vi bjudna på ännu mer dricka plus att vi käkade :)
Det blev iaf några stycken Rosa pantern för mig ;) muuums!!!

Efter vi hade käka oså va ja tvungen att kila vidare.
Så tog bussen bort till Johanna och bytte om till maskeradkläder
och försökte få i mig lite mer dricka.
Sen tog vi taxi till Nöjes.
Jag skojjar inte om jag säger att kön va typ 1 mil lång.
Men som tur va kände vi lite folk i kön (A) Så vi smet emellan lite:P

Väl där inne minglade vi runt massor och dansade för en hel armé typ :D
Helkul kväll verkligen, tack alla inblandade ♥


Här kommer ngra halvkassa bilder från kvällen:


På Pitchers


På Pitchers


Schoolgirl ;)



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!