gårdagen

2011-10-04 / 12:36:10



Nyvaken Sofie idag, har ont i halsen, hostar och är jätte snuvig.
Så idag fick det bli hemmadag för min del!

Va lika dålig på o uppdatera igår som jag är o komma ihåg saker.
Men såhär såg min dag ut efter det sista inlägget:

Åkte hem under lunchen igår, kände att ja orkade en minut till.

Såg förjävligt ut när jag kom in i lägenheten så va faktiskt duktig
och dammsög, dammtorka, vika kläder, diskade och plocka :)
Riktigt stolt, så nu ser de inte du som en svinstia iaf ..

Åkte in till stan en sväng efter jag hade vilat, sen skjutsa några till
Vålberg. Hem och duscha efter det umgås med ngra stycken.
Sen blev de hem o sussa (;

Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka vila.
Måste bort till affären snart också, men oooorkar inte :/
Så en powernap får det bli :)

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!