hate in my heart, love in my mind

2011-10-20 / 14:00:18




Om jag är på bättre humör nu?
Ni kan nog gissa svaret själva!
Inte ett dugg bättre.
Kanske lika bra och gräva ner sig ett millenium och
kolla om det är bättre om några år.

Nej men iaf!
Nu har jag iaf gjort allt och förklara för dom som 'behöver' veta
hur ja mår. Och som förväntat fick
jag ju väldigt bra respons.

Finns 3 st personer som jag älskar, för de förstår mig till 110 % ♥
Men de andra kan ju dra!

Blir nog inte så mkt mer positiv energi av mig idag så
får väll försöka dra på det fejkade smajlet som vanligt
och hoppas på att man mår bättre imorgon!!!

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!