helgen

2011-10-03 / 08:31:44




Förlåt för dålig uppdatering under helgen.
Men jag har haft i stor sett haft full upp.

Fredagen spenderades med Johanna :D
Snacka om karatefylla till 100%.
Minns inte alls mycket, och det är jag ganska glad över också.
Haha, tycker synd om tösa som vaknade helt blå efter ha ramlat 3 ggr xD
Såg så roligt ut när som stöp på köksstolen när ja satt o prata i telefon.
Hahaha, herregud :D
Fick mig många roliga kratt!
Vi skulle gå på tempel men tror vi va med på score?!
Yra hönor som vi var!
Kul hade vi säkert oxå, kändes iaf som det när vi vaknade.

Lördagen vaknade vi upp töligt bakfulla. Ont överallt och ville bara ligga kvar
under täcket.
Men efter några om o men så tog vi cykeln bort till Mcdonalds och käka frukost
innan jag tog bussen till till Grums :)

När jag väl hade gosat ner mig o soffan ringde telefonen så
fick hasa mig upp, fixade till mig snabbt o kilade ut.
Kvällen fick spenderas där.
Och typ mer än så minns jag inte av det.
Vaknade upp på söndan, tog mitt pick o pack o gick hem.
La mig i sängen och tänkte vila en stund.
Men en stund blev typ 12 timmar.
La mig runt 12.00 och vaknade 00.00 ???

Gött sliten!!!

Men ändå kunde jag somna lika lätt efter jag hade
varit uppe och borstat tänderna m.m.

GAAAALEN helg med andra ord.

Längtar redan tills nästa ;)



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!