h*lvetes morgon

2011-10-20 / 08:31:06




Det är helt otroligt det här.
Mitt internet hemma funkar inte ÄN, bara fb och msn som vill funka.
Får frispel på allt!!!

Nu sitter jag på jobbet också efter massa vila.
Och jag kan lova att denna morgonen vart den hemskaste på LÄNGE!!!!
UUUUUUUUUUUUUUH!!!!!!
Tror ja satt o böla hela vägen från Grums till Karlstad.
Och jag fattar inte varföööööööör!
Vemfan har svar på mina problem!!!!!
Jo, INGEN!!!!

Så idag kommer jag nog va på jätte bra humör.
Plus att som där jävla äckliga myrorna som kryper innanför
min hud får gärna hoppa över till ngn annan människa!
Kan inte sova, inte ligga still, inte få ngn ro i kroppen alls.!

Måste få tag i min läkare idag, annars vette tusan va ja gör.

Gött o bli av med lite ilska här!
Bryr mig inte om va folk tycker o tänker men om ni stör er
sluta läsa min blogg !!!!
Så enkelt är det.

Förhoppningsvis kommer det ett gladare inlägg sen!



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!