I am down but I'll get up again

2011-10-25 / 10:16:08



Godmorgon!

Blää va trött jag är idag, somnade på både bussen och i bilen imorse.
vill hem till min säng o sova sova sova!!!

Men 7 timmar kvar tills jag slutar.
Håller tummarna på att de kommer gå fort.

Tråkigt nog har jag tvättid ikväll också, det suger! Men nödvändigt.
Städade ju igår så idag får ja ta tvätten.
Sen är allting gjort, typ .. Förrutom att ja måste handla sen också, kom ja på nu..


Ska försöka låna en bil på lunchen sen och åka till Bergvik
o inhandla lite smink kanske.
Mitt e så gott som slut.
Annars ska jag ta en skön powernap på övervåningen :)

See you efter lunchen sen :)


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!