Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar

2011-10-21 / 11:32:36



Godmorgon!

Kom till jobbet för ungefär typ 1½ timme sen.
Va till kuratorn och pratade imorse. Kännes väldigt behövligt,
efter mitt konstiga mående igår.

Men idag känner jag mig mer lättad.
Fick en övning jag skulle börja med att göra när jag får mina svackor
så får se om det hjälper till någonting :)

Idag har jag planerat o åka in te stan o träffa Sandra en stund.
Och se va man kan hitta på för skojjsigt!! ;)
Får träffa dom små godingarna då också hoppas jag, loove Benji o Mila :D


På tal om annat,
satan i gatan va KALT de va idag, fick änvändning av vinterjackan för första
gången denna 'vinter'. :D

Hämtade jackan igår hos mamma, fast måste köpa en ny snart!!
Sen tappade jag även upp ett varmt bad. Uh så gött!!
Namnam!!




Lunch om typ 30 min, då ska jag åka te tösa o säga hej
en sväng :)
Sen work work så klockan blir fem ngngång så jag kan åka hem!







Va även hos syrran igår och färgade hennes hår :)
Om ni minns hur liten Laban va förrut?
Kolla så stor den lille krabaten har blivit :D
Gooooos :D ♥

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!