lalala

2011-10-07 / 11:27:27



Kom till jobbet för ca 45 min sen efter att ha varit o pratat
med min kurator, hon tyckte även att ja skulle beställa tid på
vårdcentralen direkt så jag blir frisk nångång.
Har varit dålig i drygt 2 månader nu :/

Men direkt ja kom till jobbet så kom chefen fram o sa
att vi ska ringa en privatläkare ist :) skööönt!
Så jag blir frisk nångång.



Förresten, mammi blev jätte glad över min nya tattoo :D
wiiiiie!!

Nu är det bara att vänta på att pengarna rullar in så jag
kan gadda mig igen :)


Och vet ni vad mer dåååe,
ikväll blire paaaaaaarty :D
Ovanligt? neiiii, men va gör det om 100 år :D NADAAA !!!



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!