Söndag

2011-10-09 / 11:21:55




Jahaja, då va men vaken rätt tidigt idag.
Blev så j*vla trött på mig själv igår, sov till klockan 22,30 typ.
Fattar inte huuur, men min kropp säger väll ifrån nu.
Orkar inte så mycket längre :/

Jag känner bara nu att ja vill gå o lägga mig igen.
Men måste försöka hålla mig vaken.

Måste ringa läkaren imorgon, min hals vill inte släppa in lika
mycket luft som jag vill ha :/ allt e bara skiiit!!

Fick världens ångestattack igår oxå :/
Allt e bara piss.
Vill bara stänga av mobilen stänga in mig sjjälv och bara va.

Skulle vilja att alla visste hur det detta känns.
Men jag e avis på dom, faktiskt!


Sen har jag konstaterat att vad jag hatar fega människor.
Jag är själv rätt tillbaka dragen, men jag kan fortfarande
bjuda på mig själv.
Kan inte alla bara va sig själva och stå för de ni säger.
Vad äre som e så farligt???!


Ahhjaaa ..
Ska ta min yra skalle o kolla på tv nu,
byyye !!!


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!