stresss

2011-10-26 / 13:32:18



Lunchen e slut, dags o jobba :P

Åkte in till stan o handlade in det sista inför fredan, hoppas jag!!
Nu har jag och Johanna äntligen bestämt oss va de blir
för klädsel på halloween, typ!
Fastnade även för en bh som fick följa med mig till jobbet :P

Känns som de kommer bli sjuuukt stressigt idag, imorn och på fredag.




Idag e ja upptagen en stund, vet inte hur länge ?
Imorgon jobb till fem sen direkt te tösa o färga håret och fixa kläderna.
På fredag jobb till fem och sen börjar våran afterwork halv sex.
Så ska jag va med där ända tills jag ska till Johanna
innan de blir nöjes. Shit va stress..
Stanna tiden för en stund tack!!!
När ska jag hinne byta om? När ska jag hinna andas och ta de lugnt?
Nej här går allt i raketfart, hinner inte ens blinka typ.

Får försöka fixa detta på ngt sätt :)
Det löser sig förhoppningsvis på ngt sätt.


Haha, kom på en sak.
När jag satt i Vålberg och väntade på bussen hem igår så satte det
sig en kille bredvid mig.
Jag fifflade med mobilen och skrev sms och grejjer,
plötsligt hör jag:
-Gjorde det ont att tattuera sig på fingret?

Haha, skön kille, bara från ingenstans :P
Så vi satt där o bara tattoos ända tills bussen kom xD
Bra tidsfördriv iofs ;)

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!