Things that you used to say now take on different meanings you realise

2011-10-27 / 09:08:03



Gäsp och hej!
Imorse när min klocka ringde 6.50 ville ja bara krypa under jorden.
Kallt och mörkt och ja e svin trött, men tog mig en powernap på snoze
innan jag orkade mig upp.
Och pga det så kom jag lite sent till jobbet.
Men nu är jag här :)

Idag känns de som det blir bara massa massa stress.
-Jobba
-Hämta Johanna på lunchen och åka till stan
-Jobba
-Åka till Johanna och färga hårt + fixa så alla kläder blir rätt
-Lämna bilen hos morfar
-Duscha
-Fixa iordning håret lite tills imorgon
-Sova

Fullspeckad dag.
Imorn hinner jag ju inte hem efter jobbet innan afterworken och utgången.
Så allt måste fixas idag, blääää!!
Längtar tills jag kommer hem och kan bara få sitta ner o ta de lugnt i en minut.

Jag kommer vara helt döööd på lördag det är en sak som är säker.
Kommer nog inte ens gå upp ur sängen tänker jag.


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!