helgens update

2011-10-17 / 09:26:58



Fyyy vilken dålig uppdatering det har varit nu.
Men mitt internet krånglar som satan hemma, enda stället ja kommer
in på är facebook :S Så får ta o ringa telia sen.

Helgen har iaf varit bättre än förväntat.
Blev som sagt utgång på fredag. Va meningen att ja skulle sova hos Johanna
den natten, men satte mig på bussen hem ist.
Såklart glömde jag hemnycklarna o allt i stan så fick ringa o väcka stackars mamma.
Efter några om o men och massa snark så somnade jag och gick upp runt halv fyra - fyra
på lördag.

Tog de inte en smula mer än lugnt hemma ända tills jag kände mig så pigg så ja
kunde köra bil. Så åkte in till Johanna och skulle hämta mina saker som va kvar.
När vi låg där i hennes säng fick vi för oss att vi skulle dra en krogrunda på kvällen
då också.
Så fick bli att göra sig iordning och tagga för utgång, dock nyktert ;)
Kändes rätt skönt att kunna köra hem när det stängde.
Skjutsade hem tösa till Norrstrand sen fick det bli hemmåt för min del, efter att ja
hämtat upp två nötter i Vålberg :P

Somnade rätt så fort efter o ha vritt o vänt på mig ett par gånger.

På söndagen sov man inte lika länge. Fick upp runt ett lr ngt sånt har ja för mig.
Efter det åkte ja ner till mammi, handlade lite sen gick det bli en sväng förbi syrran också.
Städa lite i lägenheten, koll på film och mys fick avsluta den kvällen. 

Och nu sitter jag här.
Tillbaka på jobbet igen!
Det enda dåliga är att mina ögon står ordagrant i kors.
Så bara sååååå trött.

Sätta igång o jobba lite nu :) Kommer fler inlägg senare :)
Hoppas ni har haft en lika bra helg som mig!





/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!