brrrrr

2011-10-24 / 09:08:04



När jag satt på bussen hemifrån och till Vålberg imorse
kom jag på att tänka på en sak som sades i helgen.
Och jag är så glad att jag fick reda
på det så inte saker och ting gick för långt.
Jag kan acceptera vissa saker, men inte allt.

Starkt av dig att erkänna vad som sker, men du kanske ibland inte
tänker på att du kan säga det till fel person.

Men nu är det dags att försöka släppa taget om det och gå vidare.
Hoppas för ditt bästa att du tänker på framtiden!


 

Jag förstår alla som klär på sig hela sin garderob idag.
När jag tittade ut imorse så trodde ja det var
dagg ute och inte alls kallt. Men ja sitter t.o.m. här på jobbet
och darrar som ett asplöv så kallt är det!
Och såklart tog jag vindjackan ist för vinterjackan.
Och nu som jag har 2 st, eftersom min älskade mamma köpte en ny till mig igår :D


Så nu slipper jag gå runt i min gamla röda everest och se
ut som ett stopljus ;)



Läääängtar tills jag får komma hem och kooosa ner mig i soffan
med en film.
Ska gå från jobbet vid tjugo över två, eftersom jag ska
till min "ah, mh, ah, mh" läkare idag :P
Så ska njuta extra länge hemma sen.
Också antar jag o hoppas att ... kommer upp ^^,

Ne, working class hero ;)



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!