just look me in the eyes

2011-10-28 / 08:54:33



Trött som vanligt, vill hem till min säng!!
Men det som väger upp det är att jag har en bra känsla i magen.
Hoppas den menar att kvällen kommer bli kanon :D
Skulle iaf vara toppen.

Som sagt har jobbar jag ju till fem, och halv sex börjar afterworken
och direkt efter det blir det hem till Johanna och börja tagga
till Nöjes :)
Så min dag är fullspäckad.


Blev inget godnatt inlägg igår, men färgade håret hos Johanna efter jobbet.
Åkte även runt hela stan till alla ica och coop affärer.
Bortskämd tjej som låter mig virra omkring. Trött blev ja oxå.
Så jag sket i o leta vidare efter 4-5 butiker.

Kom upp till Johanna så fick hon slänga i färgen i huvve på mig sen
åkte vi iväg till krp för att köpa mer hårfärg där, men ikke..
Så fick bli välsviken (stavning?) och äntligen dääär hade de den färgen vi skulle ha!
Inte en timme försent lr ngt.
Men iaf så åkte vi vidare med min färg i håret till McDonalds och köpte mat :P

Haha, måste sett roligt ut för dom som såg mej :D
Eftersom färgen är blå när den är i huvvet på mig ;)
Aldrig varit så snygg förrut :P

Tvättade ur mitt hår och slängde i färgen i Johannas huvve :)
Sen va ja tvungen att åka hemåt.
Fick även bli en sväng till vålberg och hämta lite sällskap ;P

Sen slutade väll kvällen typ :P
Kolla tv lite och sen halv kolla film i sängen :)


Så så såg min kväll ut :)
(Haha, så så såg xD snygg mening)



Utväxten borta :D

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!