ångest

2011-09-26 / 11:56:24



Kom nyss bara ett hav med ångest o sköljde över mig.
Satan vad jag hatar det här :'/ Kan det inte bara försvinna!!!
Och alla äckliga darrningar. Vart kommer allt ifrån?!

Vill bara må som en stjärna och va på topp hela tiden.
Detta förstör så mycket.

Har även kramp i magen så jag tror ja smäller av :/
Får se om jag klarar o va kvar på jobbet eller om jag åker hemåt.

Jag önskar att ALLA hade varit med om det här så att ni kan
fatta hur det är!!
Ingen dans på rosor om ni tror de..

Vet att bloggen har blivit lite personlig, men jag skäms inte för
hur jag är lr mår.
Tycker det är skönt att skriva av mig bara...

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!