bläää, woopwoop

2011-09-29 / 14:16:17



Ååååååh, när f*n ska ja bli frisk??
Trodde jag skulle bli pigg som en mört nu efter ha varit sjuk typ 2 månader.
Men nu låter det som om jag pratar genom näsan igen :/ skiiiit!
Fick iaf tid på vårdcentralen imorgon direkt efter ja varit till kuratorn, så det
va bra, slipper va borta från jobbet i 100 år.

Imorgon blir det även uuuutgång med tööösa :D
WoopWoop!!
Hoppas på en dunder kväll i kära Karlstad ;)

Påtal om annat, som vanligt, så har jag hemlängtan (A)
Men jag vill inte hem, för vet att ja måste tvätta :(
Och som vanligt är det västa i och ur med sängkläderna. Ska skaffa mig en personlig assistens tror ja :)
Eller en kille (A)

Nu ska jag ta min hög med papper och se om jag orkar få ngt gjort :)


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!