blablabla

2011-09-15 / 10:23:43



Måste bara skriva av mig lite.
Är så trött på denna depressionen nu, vill bara att allt ska va normalt
som förr. Men nejdå, nu ska allt bara va kasst o ja ska må dåligt.
Trött på att känna mig instängd i mig själv, vill komma ut o leva som vanliga människor.
Vissa tycker säkert att det är bara att dra på smajlet o va som vanligt.
Men så lätt är det inte. Jag känner inte igen mig för 5 enda öre längre.
Enda gångerna ja kan känna mig något normal är när jag kan andas ut på helgkvällar.
Det är så sjuuukt o ja orkar inge mer!!
Kan det inte bara finnas en på och av knapp att trycka på.
Vill säga hejdå depression och hej nya liv!


/perssonsofie
Kommentarer!
nRo säger:

det är alltid tungt på jobbet så här på höst kanten, och framför allt när man jobbar varje dag och dagarna känns lika tråkiga varje gång, kanske man ska se sig om efter ett jobb som man tycker är kul å ser fram emot å gå till, inte förrens då så blir nog dagarna lättare. men det är ju inte det lättaste och hitta heller.

Kommenterat - 2011-09-15 / 12:16:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!