daaamn

2011-09-29 / 18:24:55




Jag blir så trött på mig själv.
Hur lyckas man få ett köttsår av att gå ur en bil och klämma fingret
mellan väskan och sätet???
Satan i gatan va ont det gjorde iaf.

Gick av och skulle vänta på bussen och när jag satt där så såg jag bara hur
det började rinna blod över hela fingret.
Så gick fort som attan bort till pappa så fick han plåstra om fingret :D

Det enda positiva med det va att nu slipper jag diska idag :D haha!
Men de gör faktiskt svin ont!


Har nyss satt på ugnen, så idag ska jag laga mat för första gången på lääänge!
Min matlust har ju bara *poffat* Undrar vart den tagit vägen.
Men nu ska jag va duktig, ja e ju trottsallt utbildad kock ;)

Äta och ner till tvättstugan med mitt onda finger får göra min kväll!



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!