efter lunch

2011-09-14 / 14:01:36



Tillbaka efter lunch o allt nudå.
Va hos min Johannis o pratade lite, många goa skratt kan jag lova :D
Vänta på att som skulle säga ett par magiska ord, men tösa har varit
duktig o skött sig (A)

Vi konstaterade igår att ist för att stötta varandra och säga va som e bäst
o inte så pushar vi på varann, helt sjukt, lr hur??! :P
Men vi får ju som sagt mer minnen och upplevelser av det :D
De kan va allt mellan roligt till ledsamt till glatt till spännande till surt m.m. m.m.
Herregud... Men vi har aldrig sagt att vi e normala :p

Funderar på va ja ska göra när ja komr hem (hemlängtan).
Åka till mammi en sväng tror ja iaf, har bil nu i hela 3 dagar :D wiiie!

Håller förresten på o kikar förfullt på bil att köpa nu!!
På tiden lr? Har ju haft körkort sen 31 januari.
Har hittat 2 st som jag vill ha så nu väntar jag bara på svar från pappi och
hoppas på att de finns kvar.
Lilla jag är rätt kräsen när de gäller bilar, faktiskt. Tro det lr ej.
Skulle aldrig köpa en liten rostgrejj o köra runt i, då går jag hellre, även om
den är billig att ha o äga. Så noep!!
Helst av allt vill ja ha en stoor bil (A):D Men nu i början får det duga med en
liten pärla:) Håller tummarna!



/perssonsofie
Kommentarer!
johanna säger:

Precis gumman! vi får mer att uppleva! :D



Ska vi säga att allt är dumt kan vi lika gärna skjute varann ;) haha

Kommenterat - 2011-09-14 / 14:18:11
URL - http://everymoveismagic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!