.......

2011-09-21 / 13:25:21



Då har man nyss käkat lunch, fick bli en räksallad.
Ska försöka t.o.m att börja äta lite nyttigare, hur nu det ska gå jag som är
godis beroende :P

Hela 4 timmar kvar tills jag slutar, och jag är verkligen allvarlig när jag säger att
mina ögon står i kors. Jag ser dubbelt av allt!
Sova och vila i massor när jag är hemma sen.
Hoppas på att pappa ska åka hem efter jobbet så jag slipper åka buss idag också, det e så dryygt!

Ingen bil har ja hittat än heller, jäddra skit.. Vore ju skönt o ha en nu när
det är sånt här skitväder ute.






Feels so good being bad
There’s no way I’m turning back
Now the pain is my pleasure
Cause nothing could measure
I may be bad
But I’m perfectly good at it

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!