fääärdig :D

2011-09-22 / 21:32:20



Nu har Jessica precis gått härifrån, nu är jag fulländad i håret och jag
är sååå nöjd :D wiiiie!!
Tack gummsan!!
Vi hade även massor kuligt att prata om, hihi..

Passade även på att hämta upp tvätten nu när vi var klara så får resten
torka här inne.
Måste få rumpan ur soffan o bädda den där trååkiga sängen också så jag
kan gå o sussa, mina ögon börjar bli lite trötta. Ändå är klockan bara halv tio?!
Har blivit helt omvänd. Sover mer o mer.. Men det är väll ändå bättre än
o va vaken som förr.

Halvkikade på Robinson också, fattar inte va dåligt de har blivit?!
När jag var liten älskade jag det. Speciellt Robinson Robban :D

Parlamentet, dusch, bädda sängen o sova får nog bli :)

Natti ♥




Dålig bild, kommer bättre imorn lr ngt :)

/perssonsofie
Kommentarer!
Anonym säger:

Fiiiin Babe! <3

Kommenterat - 2011-09-23 / 10:39:03
URL - http://everymoveismagic.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!