flummm

2011-09-22 / 12:37:27



Lalala
Tog lunch lite tidigare idag så har naaada att göra nu,
vet inte om jag är övertrött eller bara allmänt springig i benen.
Nått konstigt äre!!

Kom på att jag eventuellt ska sätta i den blonda hårförlängningen idag :)
Va faktiskt 3 veckor sen ja satte i den svarta :P Haha!
Men har väll kanske inte stt allt för dumt ut. De flesta tror inte jag har
någon alls i :D

Och jag hoppas även att ja minns fel datum på tvättiden.
Har för mig att det va den 21,a men mamma sa att det va den 22,a.
Så får springa ner o kolla sen påväg hem. Vore skönt om det va igår
men tråkigt om ja skulle vilja ha ngt av de plaggen som ligger i högen.
Men det som känns är mest motvilligt är att ja måste bädda ur sängen
och sen i med nytt.
Hatar att bädda den!!! Tror jag ska köpa mig en 90 säng ist för en 180.
Jag sover ju bara på ena sidan ändå.
Ibland brukar ja bara låna täcket på den andra sidan om jag tycker det är kallt :p
Annars får den va heelt orörd om jag inte har sovsällskap :)

Åka o köpa energidricka tror ja att ja ska göra nu..
Så blir ja ännu mer speedad :P haha!
Nejdååå, men flum på er så hörs vi sen :D

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!