Från gårdagen till morgondagen

2011-09-20 / 08:33:54



Blev inte så mycket uppdate igår, men kom inte hem förän klockan var strax innan elva.
Och såhär va det:
Åkte från jobbet vid halv fem, tog bussen från stan till Grums. Gick upp till Malin
och Maria som skulle in till stan på Mary Kay utbildning :)
Så jag hänkade på som 'gäst' igår. Kan lova att de va sjuuukt skönt. Det va 'spa' igår,
som vi gäster fick testa på. Först fick vi jordens skönaste ansiktsmask, man kunde även
sova med den, (tror jag ska köpa), sen satt vi med fötterna/benen i vatten och smörjde
in oss med massa olika produkter, plus att vi fick någon kräm innan man skulle raka benen.
Kändes som mina ben va som bäbisrumpor, så lent :D Aaaaas skönt! :D
De på kursen ville att jag skulle haka på dem och börja med Mary Kay.
Så jag får tänka på den nöten ;) Rätt så lätta extra pengar iaf !!





Efter vi var klara med kursen så åkte vi till McDonalds och käka lite innan det blev hemfärd.
Jag va nästan så gott som stendöd när jag kom hem. Det fick bli en snabbdusch
och hoppa i sängen på en gång.



Fick en klump i magen igår kväll också :/
Känner mig så hjälplös och får ångest att
ja inte kan ställa upp mer på folk.
Men jag finns här iaf! Och det vet du!!!




Nog om igår...
Vaknade lika stendöd imorse som ja va när jag gick och la mig.
Men pallrade mig upp men världens ondaste hals.
Satan va trött jag är på att va sjuk nu :/ Hoppas inte det är ngt nyss som dykt upp.
Ah, iaf, tog bussen som vanligt till Vålberg för att åka med pappa till jobbet.
Och jag hinner nästan inte ens kliva av bussen innan han som stog i busskuren
började prata med mig.
Han fråga vad Koneo va och vad jag jobbade med där o massa skumt.
Bara för att jag hade loggan på jackan antagligen.
Men haha, ahja! Han va väll trevlig :P Inte fullt 100 i medvetandet kanske plus att
han ser lite 'farlig' ut :p (A) Massa tattoos överallt :p
Men som tur är vet jag typ vem han är iaf ;p

Nu sitter jag iaf här framför datorn med varm choklad, vrål ont i halsen och magen :/
Hoppas på att piggna till lite strax!



 



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!