Fredags eftermiddag

2011-09-16 / 14:32:07



Ja då sitter man här o suktar efter att klockan ska bli fem.
Men bara 2½ timme kvar!

Börjar få huvvevärk på de hela :/ Inte vad jag hade tänkt mig idag faktiskt.
Får bita i det sura äpplet och dra på ett leénde på läpparna.

Är lite stillastående på jobbet jämt nu, drygt med så mkt dötid.
Vet inte rikigt va jag ska syssla med. Har gått runt o plockat o städat,
fyllt på kaffemaskinen med choklad o espresso o massa saker.
Duktig tös som jag är.
Men får väll hoppas att jag får lite stuff to do snart innan ja somnar :P

Hittade en sån störtskön bild av en kompis på fb, Pieter! Va tvungen att
låna den :D



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!