FREEEDAG

2011-09-16 / 10:18:39



WoopWoop, äntligen fredag, sooom jag är längtat ;)
Fast tror inte jag är den enda faktiskt :P

Kom till jobbet för ca 45 minuter sen, fick ju som sagt lite
sovmorgon imorse eftersom jag skulle till kuratorn kl, 8,15.
Shiit va hon pratade om att ja skulle träffa kille :S
Ööh, ahja! Hon tror nog jag e nunna och heeelt lonely.
Fast ensam e ja väll ibland, men förhållande va att o ta i tyckte ja :P

Men hon e att go min kurator. Haha :D

Längtar iaf tills klockan blir feem, då ska ja ta mitt pick o pack
och åka hem sen hjälpa min älskade syster att flytta :D
Hon o Adam flyttar till Grums :D:D ♥

Och när jag är klar med det blir det utgååång med min gumma Johanna!
Hoppas på en helrolig dag :D taggad !



/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!