freeeeeeedag !!!!

2011-09-23 / 08:39:15



ÄNTLIGEN FREDAG, WIIIIHOOO :D !!!!

Sitter på jobbet o äter yoggi nu :P Va så trött imorse så jag orkade inte få
i mig ngt. Dock hatar ja frukost egentligen men ..

Har betalat alla räkningar som ska va betalda också, stackars konto :/
Har märkt att det är dyrare än vad man tror att bo själv.
Man tänkte i början, ja men hyran är ju så, det klarar jag.
Men sen är det försäkringar hit o dit, radiotjänst (som ja hatar), A-kassa
(om man jobbar) o massa skit! Menmen, det är som det är :)

Och vad händer idag då??
Jag hoppas hoppas hoppas att min goa tös Sandra kommer till mig idag,
hon har ju inte vart o hälsat på mig sen ja flyttade och vi ses inte ofta heller för den delen :/
Upptagna som vi är :p
Ja och om inte hon kommer får det nog bara bli massa chill o mys framför tv,n :)
Har lovat mig själv att ta det lugnt idag, så får det bli mycket mindre lugnt imorgon :D

Just de, kom på att ja ska ladda på mobilen så jag får internet i den igen!
Drygt o ha iphone o inget internet ?! :S Värdelöst!'
 

JobbaJobbaJobba nu så klockan bli fem och jag kan åka hem ngngång :)

/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!