Gårdagen

2011-09-17 / 18:40:56



Då va man hemma efter en helgalen kväll/natt med Johanna i Kd.
Säger bara ojojoj! Har aldrig varit en sådan karatefylla förrut
tror jag.

Började dricka lite med hemma hos Johanna, sen fortsatte vi till ngn förfest
vid CCC, I think!
Inte en aning om vem det va som bodde där eller va det var för folk, men de
va nog kul tänker jag :P (Inte så bra minne från gårdagen)
Efter vi hade varit där så drog vi till Tempel.

Slapp kön och gratisbiljetter (Y) Kunde inte bli bättre ;)
Ja, vad vi gjorde där inne va en annan fråga?? :S Inget minne för 5 öre.
Kanske är lika bra :P
Ett minne har jag att dumma dumma dumma Marcus säger att ja ska dricka
en shot, och såklart gjorde jag det, men de visa sig att de va tabasko-shot. Fyfaaaan!
Men kan lova starkt att han kommer få igen...! 

Vi drog därifrån tio i två och kom hem till Norrstrand vid fyra.
Och frågan är, vad gjorde vi i två timmar?! Haha xD Pratade med massa massa folk
minns jag. Men ah, mitt minne lämnade jag hemma igår tror jag.


När vi vaknade imorse fråga vi båda två, - Hur kom vi hem inatt?
Vi va verkligen tvungna att tänka efter lääänge innan vi kom på att vi åkte taxi :P
Ahja, lika mycket karatebakfylla som det va karatefylla igår!

Ikväll ska jag bara ligga hemma, äta godis, dricka smultronsoda och bara myyyysa!!
Hoppas ni alla läsare också hade en minnsvärd fredagskväll ;)


/perssonsofie
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!